............................................................................................................................................................................................

Sunday, March 4, 2012

. back to blogging sessions .

.. oke ..
its been a year since i left my blog empty kan ?
last update aku on march 2011..
march had been such a sad memories to me ..
aku kehilangan org yg aku sgt2 syg ..
aku terpaksa lepaskan dia sbb itu yg dia nak .. aku rela demi kebahagiaan dia ..
tp jauh di sudut hati aku, aku still sygkan dia .. dh mcm adik aku dh dia tuu ..
but life must go on.. even march had been such a sad memories to me, tp aku enjoy tgk dia bahagia .. dia p PLKN.. and dia bawak present dari aku .. dia pakai kt sana .. hopefully dia tak lupakan aku.. and lepas dia balik, kami still kontek cm biasa..cuma xmesra mcm dulu .. tp xpa .. aku still ada dia ..
facebook masih menghubungkan kami .. and dia still igt birthday aku .. 
thanks for you ..
2011 adalah tahun aku dengan adik2 aku ni .. tahun aku dgn org2 yg aku syg ..
ada yg datang dalam hidup aku ..dan ada yg pergi dari hidup aku..
lumrah kehidupan kan.. lgpun aku dh banyak belajar untuk menerima pemergian org dari hidup aku..
dan aku lebih berhati-hati untuk menerima kehadiran seseorang dalam hidup aku..
sbb aku tak maw lagi dilukai dan aku tak maw melukai sesiapa..
2011 jugak aku ada cipta satu kisah cinta dengan sorg bestfren aku masa skolah menengah dulu..
and its not last long..
aku rasa kami lebih sesuai berkawan..
tp apa yg lebih sedih adalah..lepas break-up, kami langsung tak berhubung..
itulah hebatnya CINTA.. boleh menyatukan dan memisahkan..
persahabatan yg dari skolah menengah, putus cmtuu jaa..
pelik kan ?
jarang nk tgk org yg putus cinta ni berkawan mcm biasa lepas dorang break ..
kannn? susah kan nk tgk ?
hmmm.. cmtu la yg jd kat aku dgn kawan aku ni.. so nasihat aku, lebih baik korang teruskan berkawan dr kapel..jgn menyesal sudah ..
aku akan keep on update blog aku ..
sbb baru lepas relief dari segala kesedihan 2011.. 
dan aku harap aku takkan ada apa2 cerita sedih dalam 2012 ni ..
sbb aku akan belajar untuk tidak menerima sesiapa dgn mudah ..
walaupun sebagai kawan.. bg aku .. MIAR & SSK adalah memori terindah aku untuk 2011 ..
thanks ! aku syg sgt kt hmpa ..

No comments:

Post a Comment