............................................................................................................................................................................................

Wednesday, August 4, 2010

.. kawan ka mcm tu ..??

inilah kisah seorang kawan yg mangkok hayon bagi aku..
haha.. mmg xsangka cempedak jadi nangka la dia nih,,
kata kawan,,
kawan apa mcm tu,,
agak2 la wey.. hg dh taw aku syok kt dia, yg hg duk pi menggatai ngn dia tu apesal..?
respek la sikit org len,,
tawla hg tu hensem,,tp tak hensem mana pon la,,
sembang ja kemas,, sembang mengalahkan org lain,,
hg ja yg bagus,, blagak macho la sgt,,
mcm siyal ja,, dh la kuaq senyap,,xbgtaw aku,,
tgk2 kuaq ngn budak yg aku syok tu plak,,
aku dh bgtaw kot aku syg dia,, yg hg nk try lg wtpa..xdk yg lain dh ka??
adoiii la hg ni,, xcukup ka org lain yg hg try??
semua hg nk ka?
hg mampu ka nk sara? jgn la blagak sgt wey.. duk wat mcm bagus bley.. hoho..'
udah2 la kome menggatai tu,, xdaknyya bawak mati suma tu,,
igtla org lain sama,, jgn slalu sgt duk amek kesempatan,, 
dh bnyk kali hg amek kesempatan atas org lain,,
jgn smpai jd benda buruk ja kt hg,,
pndai2 la hg jaga diri noh,, 
k la, ckp bnyk pon xguna,,
ssbb hg dh mmg perangai cmtu,,
semua nk try,,
beringat sebelum kena,,huhu.. 
chow..!!

No comments:

Post a Comment