............................................................................................................................................................................................

Friday, January 28, 2011

.. confuse ..

seriously aku ni ada masalah kalo bab berchenta2 nih..
but lately aku mcm dibayangi rasa rindu yg tak henti2 plak..
heran laa wey...
aku mmg susah nk dekat dgn pompuan..
tataw la napa.. aku mmg lahir mcm tu..
sifat aku.. 
tu cara aku.. aku xreti laa nk get too close ngn girls..
kuaq2 date.. hangout together2 ni.. 
hadoiiii... so not my type laa..
aiseymen.. 
semenjak dua menjak nih..aku heran sgt..
aku asek rindu ja kt dia..
tataw la napa..
kdg2 tu aku tingat lak masa aku slalu ngusik dia..
kacau dia..sakat dia smpai merah dia pnya muka..
hahahaa.. hobikot..
xsangka plak aku nk rindu dia nnty..
hmm..tp, dalam masa yg sama.. 
ada lg sorang plak dok tarik perhatian aku..
mmg la kami boleh tahan baik.. tapi,,
aku xmaw la mengharap apa2 dan xmaw la jugak memberi harapan..
aku takut nnty keciwa jaa..
aku xsuka kecewakan org.. xsuka sakitkan haty org..
dan xsuka melukakan serta  dilukakan..
terus terang aku cakap..
aku serik bercinta.. aku dh mls nk pikaq tu semua..
la ni aku igt aku nk kja jaa dlu sblum aku smbung degree..
tu pun kalo ada kemahuan lg laa..
hmmm.. back to the start,
aku rasa mcm aku dh syok kt dia ni..
yala..hari2 aku tringin nk msj dia.. dia pon dok reply msj2 aku..
tapi.. dia sesuai ka dgn aku?
aku ni layak ka untuk dia..
aku xsama taraf laa dgn dia..
aku rasa cam malu plak..
nnty mesti kwn2 dia kutuk aku..
hmm..
hadoiii..!!
aku xsuka laa feeling mcm ni,,
please..!! get it off..!!
hopefully aku boleh resolve menda ni sebelum jadi menda lain plak..
hmmm..
insyaAllah..

1 comment: