............................................................................................................................................................................................

Thursday, March 3, 2011

.. kita KAWAN ..

yaaa.. new pOst.. new pOst..
hmmm.. 
kita KAWAN..?
kawan yg mcmana tu..?


siriesly.. aku xmaw skdar kwn dgn hg..
i want mOre than that..
aku taw hg faham prasaan aku..
aku mintak maaf oke.. aku xsengaja.. aku mmg slalu ikut prasaan..
xleh kawal emosi.. hmmm.. aku xtaw knp jd cmni..
and aku slalu marah hg even untuk hal yg remeh temeh..
the fact is..
ILYSM!!
hadoii laaa.. aku xtaw nk kata apa..
apa yg aku taw..
~I JUST CANT LIVE WITHOUT YOU~

i met you when i am 20..
you were there on my birthday..
the mOst special gift for me is you..
YOU!! YOU!! YOU!!
thanks for being parts of my life..

hg taw apa yg aku rasa bila hg kata..
KITA KAWAN..??
mcm nk luruh jantung aku ni taw dak..
hmmmm..tp kalo mcm tu yg hg nak..
aku akan cuba.. cuba untuk jauhi hg..
sedikit demi sedikit.. 
untuk hg.. untuk kebahagiaan hg.. aku respek setiap keputusan hg wey..
its just a step away..
and im sure u'll not even notice that im nOt there anymore..

once more im sOrry..
sorry sbb menyusahkan hg slama ni..
aku happy dgn hg.. happy bila hg ada..
dan aku sangat2 happy bila ada semua org dgn hg..
but u make my life complete..
~ with u im happy ~ without u im empty ~

aku marah untuk kebaikan hg..aku dh janji yg aku xkan biar hg susah..
aku akn tlg hg walau apa pun berlaku..
~ susah senang kita bersama ~
aku sentiasa doakan kebaikan dan kebahagiaan hg..
hg igt tu oke..
igt smpai hg lupa kt aku..
sbb aku mmg xkn lupakan hg..
you're one of the best things that ever happened in my life..
sayang hg sangat-sangat..

apa pun yg jadi lepas ni..aku nk hg take care..
jgn buat yang bukan2.. jgn bg diri hg susah... 
aku xmaw tgk atau aku xmaw dpt tau hg dalam kesusahan..
hg boleh cari aku kalau hg rasa hg nak..
aku sedia bantu hg..
kalau perjalanan kita nnti terhenti..
dan kita terpaksa pilih jalan masing2..
ingatlah yg aku akan sentiasa ada untuk hg..
wherever..whenever you need me..
i'll be there for you..

~tiada nokhtah antara kita~
coz u're One In A Million..
and i Need You Now..
i know that Im Not Alone..
wahhhh!! sweet memori btOi la dgn hg ni..

--> aku syg hg..tp aku xcintakan hg <--
--> But You're Important to Me <--

this pOst is for [M][i]-[A][r] 
saya harap anda memahaminya..
~ with yOu im happy.. withOut yOu im empty ~
lysm..!!
im sOrry for evrything..

No comments:

Post a Comment