............................................................................................................................................................................................

Thursday, October 14, 2010

..sorry xpi kelas..

..tatkala aku bangun dipagi yg sejuk
menyucuk2 ke tulang belakangku,aku bingkas bangun,
mandi dan bersiap untuk ke kelas,,
kelam kabut aku dibuatnya! 
selesai menyarung kasot cantek warna putehku,
ku bingkas bergegas ke motor kesygnku,dan tatkala
aku ingin menghidupkan dirinya, 
kuterasa satu keberatan yg luar biasa,
ku toleh ke tayarnya, 
alangkah hiba dan sedihnyaa aku bila melihat tayarnya pancit
kempis tiada angin lemah bermaya,,
aku dgn rasa malas menyelubungi jiwa raga bergelora yg bebai marah dan dendam kesumat,
melangkah naik semula ke rumah,
terus ke kamarku 
dan menyarungkan seluar pendek serta tshirt busuk yg aku nk basuh jpgi,,
lalu aku memejamkan mata
 dan menyambung mimpi indahku.. 
THE END..~~ 
[sorry encik,sy xpi kelas..!!]

No comments:

Post a Comment