............................................................................................................................................................................................

Friday, October 15, 2010

..fren 4EVER..?? hohoho..not anymore..!! ~~

korang mesti igt masa kecik2 dulu tuu..
masa main ramai2 ngn kwn2..
xkira la kt skolah ka,kt umah ka, 
dalam taman ka, tepi bendang ka apa kaa..
mesti slalu cakap
" ehhh,nnt kite kwn smpai bile2 ehh.."
haahha.. mesti ada pnya laaa..
tyme budak2 nih,mcm2 kerenahnya,,
tp skrg ni bila dh besaq, lain macam plak kerenahnya..
" JUST WANT U TO KNOW, THAT U'RE MY BESTFREN EVER "
konon laaaaaa.. haahah..

dulu bleh la beb nk guna fren2 forever nih..
tp, skrg ni kna pikaq tiga ratOs kali laa..
mmber2 bnyk xleh pakai laa..
hampeh jaa,,
mintak maaf k..
untuk sp2 yg terasa tu, lntk ampa laa..
aku mls dh nk pikaq pasai ampa yg 
TALAM 18 MUKA PERSEGI TUUU..
hahha..ok2..
aku xbagus..
xpndai..
xbijak..
xcerdik..
xgenius..
xrajin..
dan mcm2 x lagi laaa..
<-- aku mmg ska ulang part ni byk2 kali -->
sbb aku taw ampa adalah semua tu..
ampa genius..pandai..bijak..cerdik..dan sebagainya yang baik2 belaka..
tiada yg baik melainkan yang baik2 belaka k..
igt taw korang, diorang 
ADALAH YANG TERBAIK..
hahaha.. aku puji ikhlas nih..
sangat2 ikhlaaaaaaasss..
smpai xterucap dgn kata2 dh..

apa pendapat korang laa kan,,,
bila ada antara korang,
duduk skali ni,, wat apa semuaaaaa skali,
tetiba ampa dgq dOk maki hamun ampa,
duk kutuk,mengata,mengumpat,meQapu meQaban
xtentu hala dOk cakap burOk pasai ampa..
KOT BLAKANG PLAK TU..
ishk2.. kesian korang kn..?
aku pon sama gak,,
tp xpa,
xpyh kesian kt aku,,
aku xmengharap simpati..
aku bersyukur dgn apa yg aku ada..
hasil usaha aku sendiri..

AKU XSUKA AMBIK KESEMPATAN
atas kelebihan org lain..

AKU XSUKA IKUT JALAN MUDAH..
dengan gunakan org lain..

AKU JUGAK XSUKA BUAT2 MCM AKU NI PNDAI..
sbb aku taw aku ni bodoh,,

mcm2 lg laa yg aku xsuka..
tp yg paling penting..
AKU HIDUP DENGAN USAHA AKU SENDIRI..
BUKAN ATAS USAHA ORG LAIN..
BUKAN JUGAK ATAS KELEBIHAN ORG LAIN..

biarpun aku ni BODOH,
kepandaian aku ada jugak..
bukan BODOH SOMBONG mcm sesetengah org tu,
yg just nk WAT BEST jaa..
untuk sapa2 yang terlalu pcya kt kwn dia tu..
guna la filter yg terbaik untuk tapis mmber2 ang tu..
xleh pcya sgt laa..
aku pOn dh serik.. 
SELAMAT JaLaN LA KaWaN..
ahahha..

*mohon maaf sekiranya terkasar bahasa n tersalah kata..
xsuka??? pi mampOs..
hahaha.. ehh, kasaQ lagi.. 
maaf ehh.. Salam..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment