............................................................................................................................................................................................

Friday, November 5, 2010

..nak lari jauh-jauh..


kawan..
first of all, aku nk mintak maaf siap2 kat ampa semua..
aku taw aku bukan mmber yg baik..
xkira la dari segi apa pon..
aku dh cuba jadi yg terbaik..
aku buat apa ja yg aku mmpu untuk puaskan ati korang..
tp,mungkin aku xberdaya nk penuhi setiap kehendak korang tu..
especially bila kerja kumpulan..
aku mintak maaf sbb aku xamek port pasal projek group kita..
as i said b4 this.. aku just akan setuju dgn ampa smua..
walaupun aku xminat/aku xsokong/aku xsuka/xbekenan..
its hurt my feeling..
DEEPLY..
so,aku dh wat kptsn..
lepas habis diploma aku nih..
aku akan pi jauh2..jauh dari korang k..
sbb tu laa aku nk mintak maaf siap2 nih..
walaupun kita ada satu semester lagi..
aku dh buat kptsn ni..
aku akan lupakan semua skali,,
MAAF kalau aku xigt kat ampa nnty..
MAAF kalau aku xkontek ampa..
MAAF kalau aku apa2 ja dgn ampa semua,,

aku still igt lagi..
"ala,dia tu xleh harap la.."
"ala, dia tu xleh pakai laa.."
"buat apa pon xleh.."

hmmmm..
aku xboleh kaa?
kalo xboleh,xpela,, aku xkisah,,
asalkan ampa tau apa yg terbaik..
aku sentiasa setuju..
setuju atas kehendak ampa k..
i dont mind..
walaupun aku terluka,,
tp untuk kwn2 aku, aku xkisah..
untuk ampa semua weyh..
satu jaa aku nk ampa tau,,
aku syg ampa sgt2..
sgt2..
thanks 4 all the sweet memories..
mmg aku enjoy ngn ampa..
tp nnty dh xsama..
aku xkn ada lagi..
xkn ada dlm mmory ampa lg dh..
aku nk pi jauh..
jauh dari ampa..
semogo ampa semua bahagia k..

SELAMAT TINGGAL SAHABAT~~

No comments:

Post a Comment