............................................................................................................................................................................................

Friday, December 3, 2010

..bila aku demam.. aiseymen...~

huh..!!
siyes aku benci kalo aku sakit..
xkisah la sakit apa..
demam ka..
selsema ka..
batuk ka..
sakit pala ka..
n apa2 penyakit yg bleh buat aku lemah..
xbermaya..
letih..
xleh nk buat bising..
xleh nk enjoy..
dan mcm2 lagi la..
xsuka laa sakit..!!!
tp apapun aku bersyukur kepada Illahi kerana sakit hanya sementara..

kali ni demam aku paling teruk dalam sejarah idop aku aku rasa..
semalam tdoq terketaq2..
tutup kipas semua..
baju habis basah..
cadar suma basah sebab berpeluh..
tp demam xkebah jugak..
ubat jgn kata laa..
makan jugak.. huhu..
tapiii... biasala.. xsedap.. haha..
mmg hudoh gila aku sakit kali ni.. 

 hahaha.. da la hudoh..
btambah hudoh lagi la aku..
wuuuuuu~~
cepat la baik demam..
 nk kuaq jenjalan..
nk g keja..
nk normal cm biasa.. huuu~~

aku sangat menyedihkan..
hahaha..
mata merah..
muka bengkak2..
badan panas tahap gaban..
nk jalan pon melelong..
dan mcm2 lagi..!!
xsuka..!!! huh..
kepada semua..
jaga kesihatan oke .!

No comments:

Post a Comment