............................................................................................................................................................................................

Wednesday, December 1, 2010

..semester akhir..!! weeeeehuuuuu!!!

aKhiRnya...!!!
setelah 2 tahun setengah aku di PSP..
masuk sudah semester akhir..!! jgn tanya la betapa gumbiranya hati aku nih..
huhuuu.. 
dah lama kot dok pikaq bila la nk habis study..
dh malas nk layan kerenah suma..
aku dh bosan dgn menda yg sama..
asek2 xbuat assigment..
quiz plak main tiru2 ja..
ujian mmg sempoi la..ushar sebelah ja..
exam habis..haha.. fifty-fifty ja nk idop..
tp.. aku mengaku laa..
pengalaman menduduki diploma ni mmg best untuk aku..
aku kenal erti sahabat..kawan.. lawan dan musuh..
mcm2 la aku belajaq selain dari kos aku tuh..
dan mcm2 ragam manusia jugak aku jumpa..
tp apakan daya...lumrah alam..
kejadian Tuhan..
aku bersyukur sgt dgn kurnia Tuhan yg slama ni mmberi keputusan yg baik dlm peperiksaanku..
walaupun aku xcemerlang, tp aku bersyukur..
aku nih malas laa..
siyesly aku ckp..study mmg aku xpikaq sgt..
aku bnyk main..buang masa..
taktaw la bila nk berubah..
tp dok jeles kalo org lain dpt result ok.. 
hahah.. apadaa sharil oi..
berhenti la berharap kalao hg dok malas supa tu jugak..
hahahaha..
so,, semester ni aku nk fokus sikit..
ayat yg sama ja kalo awal sem.. hahaha..
tp betul wey..aku nk fokus sem ni..
sem last tuu.. xmaw ada slack apa dah.. nk 3.0 keatas.. 
mcm biasa la..
xdapat anugrah apa pon xpa.. xpikaq dah..
cuma nk LULUS dan 3.0..
thats all i want..
TQ GOD..
Terima Kasih Tuhan..
ALHAMDULILLAH..
for suma kwn2 aku..
GUDLUCK IN OUR FINAL BATTLE!!

No comments:

Post a Comment